📰 NAUJIENOS
MAFI.US.LT žaidimo naujienos
2025-06-24 10:28
Paskelbė: ex0gen
Perdarita dauk daliku seip pataisitos rastos klaidos :)
[06/22]-[10:27]
Paskelbė: denisas
Pertvarkita registracija pridetas apsaugos kodo ivedimas
[06/22]-[01:53]
Paskelbė: denisas
Sutvarkitas forumas
[06/22]-[01:16]
Paskelbė: denisas
#### 1. Įvestas Atsitiktinumo Faktorius
Anksčiau kovos baigtis buvo 100% nuspėjama – jei žinojai priešo statistiką, galėjai tiksliai apskaičiuoti, ar laimėsi. Tai pašalindavo visą riziką ir azartą.
**Dabar kiekvieno žaidėjo galia kovoje svyruos!** Prieš pat kovą, tiek puolėjo, tiek besiginančiojo galia yra padauginama iš atsitiktinio skaičiaus (nuo 80% iki 120%). Tai reiškia, kad:
* Net ir šiek tiek silpnesnis žaidėjas turi šansą laimėti, jei jam nusišypsos fortūna.
* Net ir būdamas stipresnis, negali būti visiškai tikras dėl pergalės. Kiekviena kova tampa rizika.
#Subalansuotos Laimėjimo ir Pralaimėjimo Pasekmės
Ankstesnė sistema buvo negailestinga pralaimėjusiems – puolantysis prarasdavo net 20% visų savo kovinių statistikų. Tai pernelyg stabdė norą pulti.
**Pakeitimai pralaimėjus:**
* Dabar pralaimėjęs puolantysis praranda **žymiai mažiau**:
* **5%** savo taškų (anksčiau buvo 10%).
* **10% lygio nuo vienos atsitiktinės statistikos** (ginklų, šarvų, greičio ir t.t.), o ne nuo visų iš karto.
**Pakeitimai laimėjus:**
* Grobio dydis dabar priklauso nuo to, **kaip stipriai laimėjai**. Kuo didesnis tavo galios pranašumas kovoje, tuo didesnę dalį priešo resursų pagrobsi.
* Yra nustatyta \\\"stogas\\\" – vienu puolimu negalima pagrobti daugiau nei **10%** priešo turimų resursų, kad būtų apsaugoti silpnesni žaidėjai.
[06/22]-[00:03]
Paskelbė: blade
Parduotuve uz kreditus perkurta