📰 NAUJIENOS

MAFI.US.LT žaidimo naujienos

📰

klaidos.

2025-06-24 10:28

Paskelbė: ex0gen

Perdarita dauk daliku seip pataisitos rastos klaidos :)
📰

Registracija

[06/22]-[10:27]

Paskelbė: denisas

Pertvarkita registracija pridetas apsaugos kodo ivedimas
📰

Sutvarkitas forumas

[06/22]-[01:53]

Paskelbė: denisas

Sutvarkitas forumas
📰

Puolimas

[06/22]-[01:16]

Paskelbė: denisas

#### 1. Įvestas Atsitiktinumo Faktorius

Anksčiau kovos baigtis buvo 100% nuspėjama – jei žinojai priešo statistiką, galėjai tiksliai apskaičiuoti, ar laimėsi. Tai pašalindavo visą riziką ir azartą.

**Dabar kiekvieno žaidėjo galia kovoje svyruos!** Prieš pat kovą, tiek puolėjo, tiek besiginančiojo galia yra padauginama iš atsitiktinio skaičiaus (nuo 80% iki 120%). Tai reiškia, kad:
* Net ir šiek tiek silpnesnis žaidėjas turi šansą laimėti, jei jam nusišypsos fortūna.
* Net ir būdamas stipresnis, negali būti visiškai tikras dėl pergalės. Kiekviena kova tampa rizika.

#Subalansuotos Laimėjimo ir Pralaimėjimo Pasekmės

Ankstesnė sistema buvo negailestinga pralaimėjusiems – puolantysis prarasdavo net 20% visų savo kovinių statistikų. Tai pernelyg stabdė norą pulti.

**Pakeitimai pralaimėjus:**
* Dabar pralaimėjęs puolantysis praranda **žymiai mažiau**:
* **5%** savo taškų (anksčiau buvo 10%).
* **10% lygio nuo vienos atsitiktinės statistikos** (ginklų, šarvų, greičio ir t.t.), o ne nuo visų iš karto.

**Pakeitimai laimėjus:**
* Grobio dydis dabar priklauso nuo to, **kaip stipriai laimėjai**. Kuo didesnis tavo galios pranašumas kovoje, tuo didesnę dalį priešo resursų pagrobsi.
* Yra nustatyta \\\"stogas\\\" – vienu puolimu negalima pagrobti daugiau nei **10%** priešo turimų resursų, kad būtų apsaugoti silpnesni žaidėjai.
📰

Parduotuve

[06/22]-[00:03]

Paskelbė: blade

Parduotuve uz kreditus perkurta
⬅️ Atgal
Puslapis 6 iš 8
Toliau ➡️